متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

مصوبه جدید مجلس: حقوق مادام العمر برای مدیران سیاسی

 

 


مجلسی ها ! رویتان می شود این مصوبه را برای مردم تعریف کنید؟

 

 

 


عصرایران: با رای مجلس شورای اسلامی، از این پس با حداقل دو سال پست سیاسی، می توان 80 درصد حقوق مدیریتی را تا ابد دریافت کرد! البته این مصوبه شامل مدیران و مسئولان سیاسی دولت های قبل نمی شود و از این پس لازم الاجراست

 

 

کدام یک از شما نماینده ها جرأت دارد و اساساً رویتان می شود که حوزه انتخابیه تان بروید و به مردم بگویید که چنین چیزی را تصویب کرده اید؟ مخصوصاً‌ که در ماههای منتهی به انتخابات هم هستیم و حضرات بیش از پیش به خدمت مردم شرفیاب خواهید شد! همین که نمی توانید این مصوبه را برای مردم تعریف کنید ، برای اثبات ضدمردمی بودنش کافی است

 

 

مگر شما مثلاً‌ وکیل مردم نیستید و نباید مطالبات آنها را پیگیری کنید؟ در کل این 75 میلیون ایرانی چند نفرشان این مطالبه را داشته اند که بروید و برای سیاستمداران حقوق مادام العمر تصویب کنید؟ مردم چقدر باید از دست شما اعصابشان خرد شود؟

 

 


آیا جز این است که این مصوبه را برای فردای خودتان تصویب کرده اید؟
بله! درست است که در مصوبه آورده اید مدیران سیاسی دولتی  از این موهبت برخوردار می شوند ولی مگر غیر از این است که اکثر شما نماینده ها بعد از دوران نمایندگی وارد مناصب مدیریتی دولتی می شوید؟ از معاون رئیس جمهور گرفته تا وزیر و معاون وزیر و استاندار می شوید و دو سال که در این سمت ها بودید ، ‌تا دم مرگ از کیسه مردم حق و حقوق(!) آن دو سالی را بر می دارید که در همان دو سال هم دستمزدش را گرفته اید! بی دلیل نیست که فقط 16 نفرتان به این موضوع رأی منفی داده اید.

 

 


مصوبه نان و آبداری است ؛ ‌مبارکتان باشد ولی بدانید چیزی هم به اسم حلال و حرام و قبر و قیامت وجود دارد و باید ریال به ریال این پول ها را به ده ها میلیون صاحب حق ، بر سر پل صراط جواب پس بدهید.
البته شما می توانید ؛‌ کاری که ندارد فوقش یک استفساریه هم برای آنجا در نظر می گیرید!


نظرات 2 + ارسال نظر
تاراس چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 11:29 ب.ظ http://fatemehalinezhad.mihanblog.com/

تا حالا چرا این خبر رو نشنیده بودم؟!

تصمیمشون عوض شد

آغازی دیگر شنبه 28 آبان 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://start2.blogsky.com

ای بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد