متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

ًتسویهً


تو دیگر اینجا کنارم نیستی،اما من نمیدانم اینجا چه میکنم !!

در سالهای نبودت چند شاخه گل مریم از تو طلبکارم ،

حسابش را داری؟خیلی زیاد ؟؟!

میدانم. آخر هفته به گورستان خواهی آمد، حسابمان تسویه است!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود گل محمدی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 07:39 ب.ظ

مجتبی جان سلام
دلم برایت تنگ است چیزی بگو فراتر از دنیای مجازی .
خیلی وقت است نیستی اقا .
مجتبی جان خبر ازدلم نداری ولی بدان حتما روزی اگر خدا بخواهدصدایت میکنم برای دیداری ماندگار .

مسعود گل محمدی چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام مجتبی جان
گاهی اوقات نوشته هایت شدید بوی غم میدهد نمی دانم اشتباه می کنم یا نه این بار بوی تلخی میدهد .
مجتبی جان دلم برایت تنگ شده .باورکن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد