متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

9 درس مهم زندگی




درس اول:
یه روز مسوول فروش ، منشی دفتر ، و مدیر شرکت برای ناهار به سمت سلف قدم می زدند… یهو یه چراغ جادو روی زمین پیدا می کنن و روی اون رو مالش میدن و جن چراغ ظاهر میشه… جن میگه: من برای هر کدوم از شما یک آرزو برآورده می کنم… منشی می پره جلو و میگه: «اول من ، اول من!… من می خوام که توی باهاماس باشم ، سوار یه قایق بادبانی شیک باشم و هیچ نگرانی و غمی از دنیا نداشته باشم»… پوووف! منشی ناپدید میشه… بعد مسوول فروش می پره جلو و میگه: «حالا من ، حالا من!… من می خوام توی هاوایی کنار ساحل لم بدم ، یه ماساژور شخصی و یه منبع بی انتهای آبجو داشته باشم و تمام عمرم حال کنم»… پوووف! مسوول فروش هم ناپدید میشه… بعد جن به مدیر میگه: حالا نوبت توئه… مدیر میگه: «من می خوام که اون دو تا هر دوشون بعد از ناهار توی شرکت باشن»!

نتیجهء اخلاقی : اینکه همیشه اجازه بده که رئیست اول صحبت کنه!


ادامه مطلب ...

دنیای ما انسانها در مقیاسی متفاوت



زیاد شنیدید که میگن دنیا چقدر کوچیکه ! البته از اون جهت که خیلی چیزهای دنیا به همدیگه ربط دارند ولی اگه بخواهیم مقیاسی رو برای دنیا در نظر بگیریم می بینیم دنیا خیلی بزرگتر از اونی هست که حتی در تصور ما جا بگیره. کاری به کهکشانها و زمینی که در اون زندگی می کنیم نداریم ولی حتی اگر به ضروریات ریز و درشتی که در زندگی روزمره از اونها استفاده می کنیم توجه کنیم به نوعی احساس کوچکی می کنیم، احساسی کودکانه و اینکه تصور می کنیم چقدر حجم گستره ای که زندگی ما رو در بر گرفته بزرگ و غیرقابل محاسبه است ...

برداشت از این اختلاف حجم، سوژه ای شد تا کریستوفر بوفولی که یک عکاس و هنرمند فرانسوی است با دیدگاهی شوخ طبعانه و با بهره گیری از سفرهای گالیور به جزیره خیالی لیلیپوت، زندگی آدم ها رو در دنیای با عظمت و سرشار از نعمت های خداوند در فضایی قرار دهد تا پیکره های کوچک آدم ها در دنیایی بزرگتر از آنچه که بطور معمول بنظر می رسد را تداعی کند.

او عقیده داره حتی تفکرات آدمی نیز جزئی از همین نعمات به حساب میاد چرا که عقل آدمی است که باعث تعالی و شناخت دنیای اطراف شده و اکتشافات و اختراعاتی رو در دنیای پیرامون خودش بوجود آورده و می توان گفت تفکر و تعقل آدمی اگر در حجم مقایسه شود به مراتب از جسم او نیز بزرگتر است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



ادامه مطلب ...

گفتگو




گفت : یه سوال دارم که خیلی جوابش برام مهمه
گفتم :چشم، اگه جوابشو بدونم، خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم

گفت: دارم میمیرم
گفتم: یعنی چی؟

گفت: یعنی دارم میمیرم دیگه
گفتم: دکتر دیگه ای، خارج از کشور؟

.

.

.

ادامه مطلب ...

نقاشی‌های رومانتیک از



دانیل اف گرهارتز هنرمندی که در سال 1965 در ویسکانسین امریکا به دنیا آمد. جایی که او در حال حاضر با همسرش جنیفر و سه فرزندش در آنجا زندگی می کند. علاقه او به هنر در سال های اولیه نوجوانی آغاز شد و موفقیت های چشمگیر فراتر از سن او نتیجه یک عمر زندگی آمیخته با شاهکارهای او بود.

نقاشی های دانیل به گونه ای خاص سرشار از صداقت، آسودگی و سرشار از احساساتی آشکار است. او به شکلی ماهرانه و رومانتیک ارتباط با مناظر و محیط را اهمیت می بخشد، روابط شخصی و فرم واقعی چهره و استیل انسان‌ها را در هم می‌آمیزد و آنچه که در این مطلب خواهید دید را برای شما می‌آفریند. او با انتخاب چهره‌هایی خاص چالش‌های رنگ و نور و احساسات را به تسخیر خود در آورده و آثاری با کیفیت و زیبا را به همگان معرفی می‌کند. اکثر زنان در نقاشی‌های او لباس‌هایی خاص و رویایی پوشیده اند و اغلب اوقات این نوع جاذبه دراماتیک نقاشی‌هایش موجب شهرت او را فراهم آورده اند.


ادامه مطلب ...

وقتی ایران خودرو هم مشتری مدار می شود



شرکت ایران خودرو بزرگترین خودرو ساز مطرح ایران و خاورمیانه در اقدامی بی بدیل و اعجاب انگیز به جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریانش توزیع یک بسته دستمال کاغذی را به همراه محصولاتش در دستور کار خود قرار داد.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


حس لذت بردن از جامعه...



چقدر خوبه آدمها آرام و بدون هرج و مرج منتظر استفاده آسان و مناسب از وسایل حمل و نقل عمومی اند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




ببخشد، عکس زیر رو دیر دیدم متاسفانه


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net