متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

اظهارات تند عرب نیا خطاب به گلزار، شریفی نیا، گلشیفته و ضرغامی




عرب نیا: منظور رهبر انقلاب از "شرایط فعلی مطلقاً راضی کننده نیست" چه بود؟/مدیریت فعلی کشور، "فاسد" و "گندیده" است





کنایه سنگین بازیگر مختار به گلزار، شریفی نیا، گلشیفته و ضرغامی
بامداد شنبه، فریبرز عرب نیا بازیگر سریال مختار با حضور در برنامه تلویزیونی "7" سخنانی به زبان آورد که مخاطب را میخکوب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :بامداد شنبه، فریبرز عرب نیا بازیگر سریال مختار با حضور در برنامه تلویزیونی "7" سخنانی به زبان آورد که مخاطب را میخکوب کرد.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، او در این برنامه ی کم سابقه در تلویزیون به شدت به مدیریت فرهنگی کشور حمله کرد و آن را "فاسد" خواند، البته فسادی که به زعم وی به زشتی و فحشا معنا نمی شود، بلکه اشاره ی او به "بی تحرکی"مدیریت کشور بود. چیزی که عرب نیا از آن به عنوان "مدیریت گندیده" یاد کرد.
عرب نیا در ابتدای سخنانش به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند"شرایط فعلی مطلقا راضی کننده نیست" مانند بسیاری سخنانشان، اهمیتش بعدها روشن می شود. هر چند به دلیل اهمیت این سخنان و زمان مهمترش، بایستی بدان توجه جدی شود.اشاره ی ایشان به مدیریت سی سال آزمون خطایی است که باید بالاخره تمام شود.
عرب نیا با فرستادن درود به روح بنیاگذار جمهوری اسلامی و اشاره به این سخنام امام (ره) که "تزکیه نفس" از اوجب واجبات است، بازیگر و بازگیری فعلی کشور را فاقد این عنصر مهم خواند و به شدت از سینما و مدیریت فرهنگی کشور انتقاد کرد.
این بازیگر سرشناس کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره تلویحی به ماجرای به دستمزد هنگفت محمدرضا گلزار و ورود وزارت ارشاد به این غائله، گفت: این نابازیگر نابلد خود خواسته با وارد کردن یک اسپانسر و گرفتن دستمزدی نجومی خود را در سینما دوباره مطرح کند تا نابود نشود. و ضمنا نباید وزارت ارشاد با آن عظمت وارد شده و شان خود را لکه دار کند. باید بگذارد و رهایش کند.
عرب نیا در ادامه ، خبر دستمزد میلیاردی محمد رضا گلزار را یک نوع شانتاژ رسانه از طرف خود گلزار دانست وی البته به دستمرد خود اشاره کرد و گفت: من در طول 5 سال، ماهیانه 10 میلیون دریافت کردم که جمعاً 600 تومان می شود یعنی پول یک سال مربی فوتبال با این فرق که دو بار در آستانه مرگ رفتم و حضرت مرگ را دیدم.
عرب نیا در ادامه انتقاداتش از نحوه مدیریت فرهنگی کشور گفت: چه دلیلی باعث شد که گلشیفته فراهانی از کشور برود؟ ایا او الان موفق است؟ نه، این بازیگر سوخت.
وی با اشاره به اینکه در سینمای امروز، هر از راه رسیده ای وارد سینما می شود و بازی می کند ، این بار تلویحاً به محمرضا شریفی نیا اشاره کرد و گفت: بگذارید صریح باشم. چرا آن اقا که در این برنامه آمده بود از بازیگران خوبی که وارد سینما می کرد دفاع می کرد، در حالی که من می دانم بعضی از بازیگرانی که این آقا وارد سینما کرده
واقعا بازیگر نیستد و از خیلی از این افراد در کوچه و خیابان پول گرفته است.
عرب نیا در این برنامه به برگزاری "سمینار طنز" در تلویزیون با حضور ضرغامی اشاره کرده و گفت: جالب است که کسانی دعوت می شوند در این جلسه و پست تریبون رفتند که خود با ارائه ضعیف ترین آثار، سلیقه ی تماشاچی را تخریب کرده اند. آنها خود عامل این فضا هستند که البته من آنها را هم مقصر نمی دانم.
وی افزود: من کلیت مدیریت کشور را مقصر می دانم. مدیریتی که همواره برای بقای خود از متخصصین و نیروهای جوان دوری می کند و آشناهای خاص عموما مخرب خود را به صحنه می آورد.
این باریگر سرشناس با اشاره به سخن حکیمانه ای از حضرت علی (ع) که "ترس عامل همه گناهان است" گفت: ترس از فرار قدرت، ترس از رو شدن کاستی ها و حقایق و.....عامل ضعف مدیریت است.
عرب نیا در این سخنان بارها اعلام کرد که منظور وی از مدیریت کشور، شرایط امروز کشور نیست، بلکه شرایطی است که ایران، از پیش از انقلاب از آن رنج می برد. وی افزود: از دوستان می خواهم واقعا سلیقه ای و شخصی به صحبت های من نگاه نکنند
عرب نیا، هفته ی اینده نیز در برنامه هفت حضور میابد
--------------------
منبع : انتخاب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد