متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

شب خماری...

 

 

شب سرد و تاریک و بارانی

دل من مانده و یک بخاری  

 

  

ماهی ام چشمش رفته به خماری

قطره های باران میچکد از شیروانی  

 

 

دلم فکر تنهایی و عقلم فکر جدایی

کاش میشد بفهم ام چه می خواهم خدایی 

 

شعر چرتی گفتم واسه رفع بی بیخوابی

بجای ماهی ام خودم رفتم تو خماری

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 07:45 ق.ظ http://shiny-star.blogsky.com

مسعود گل محمدی سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
مجتبی جان چرا مطالب بالا جائی برای نظر ندارند
در باره عکس بالا چه راحت می گذرند مردمی که فکر می کنند دردرا می شناسند ولی می گذرند پس خوب هم نمی شناسند شاید بشاسند اما خوب درک نمی کنند وگرنه هیچکدام از انها نباید باشند
فقط متاسفم اول برای خودم وبعد برای همه

درود
مسعود جان همه مطالب جا واسه نظر دارن
مرسی از نگاه دقیق و زیبات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد