متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

ترس...

 

 

گروه خورشید 

  

ترس از تنها ماندن 

ترس  از  غباری که من را از دور مورد هجوم خود قرار میدهد  

ترس از گم شدن در واهمه های ترسناک ذهنم 

و بینش به زندگی...  

که چگونه  قاب  زندگیم را تصوری به مانند رنگین کمان ببینم وقتی شانه هایم لرزه بر جانم الک میکنند. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ایمان فخار پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 09:02 ب.ظ http://chibegamblog.blogsky.com

سلام
وبلاگ مرتب و تر و تمیزی داری که از مزاحمت های اضافی دوره و مطالبی که با سلیقه های مختلف جوره من بهت امتیاز دادم به مشترکای میلم هم معرفیت کردم و امیدوارم بیست سی تاشون حد اقل بهت رای بدن نمی دونم این وبلاگ برتر چیه و چه خاصیتی داره ولی امیدوارم نتیجه اقتصادی هم برات داشته باشه که وقتت رو پرت نکرده باشی
ممنون
من گاهی برای دل خودم مشق شعر می نویسم اکثرا طنز های تلخ دوست داشتی سری بزن اگر چیزی رو ارزش دار برای خوندن دیدی استفاده کن
موفق باشی

سلام
ممنون از لطفت. از نظر اقتصادی چیزی نداره و فقط واسه ماجراجوئی امتیاز دهی رو گذاشتم
حتما سر میزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد