متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

سقوط


تقصیر این قصه ها بود

تقصیر این دشمنا بود


اونا اگه شب نبودن

سپیده امروز با ما بود  سپیده امروز با ما بود


کسی حرف منو انگار نمی فهمه

مرده زنده، خواب و بیدار نمی فهمه


کسی تنهایمو از من نمی دزده

درد ما رو، در و دیوار نمی فهمه


واسه ی تنهایی خودم دلم میسوزه

قلب امروزی من خالی تر از دیروزه


نظرات 3 + ارسال نظر
حسین رضایی سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 01:41 ق.ظ http://hosseinrezaei.ir

سلام مجتبی جان
اقا شعر خیلی قشنگی بودااااااا
مرسی
بی زحمت بیا تو فیسبوک من :
ما که هر چه در خواست دوستی واست فرستادیم قبولمون نکررردی
www.facebook.com/rezaei307

ستاره چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 08:14 ق.ظ http://shiny-star.blogsky.com

خیلی غمگینه.دلم نمیخواد شعرش و گوش کنم دلم میگیره

مسعود گل محمدی جمعه 30 دی 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام مجتبی جان
فکر می کنم بتونم حالتو درک کنم . اگه اشتباه نکنم
در گذشت زمان حال هرانسانی تغیر می کنه و تغیر یعنی فقط بهتر شدن . امیدوارم هر چه دوست داری و تقدیرت در ان باشدوان بهترین باشد فقط برای مجتبی عزیز .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد