متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

معاون رئیس جمهور: امروز در ایران فقیر وجود ندارد


عصرایران: محمدرضا رحیمی در بخشی از سخنان خود خطاب به مهمانان حاضر در این نشست گفت: من می‌خواهم تجربه‌ای که امروز در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد را به شما هدیه کنم و آن این است که امروز در جمهوری اسلامی هیچ فردی سر بر بالین گرسنگی نمی‌گذارد با توجه به خسارت‌هایی که در جنگ تحمیلی و از تحریم‌های ظالمانه برای ما ایجاد شده است، امروز در جمهوری اسلامی یک گرسنه وجود ندارد.

 

 


وی با اشاره به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اظهار کرد: هر روستایی با اجرای این قانون حدود 50 هزار تومان پول می‌گیرد. یک خانواده‌ای که 5 میلیون تومان از دولت وام گرفته امروز توانسته یک گله گوسفند راه بیاندازد

 

 

رحیمی با بیان این‌که «حق گرسنگان و روستاییان محروم در کشورهای غربی ضایع شده است» خاطرنشان کرد: ‌استعمار بیش از 500 سال با غارت منابع و منافع مردم و اندوختن آن در کشورهای غربی موجب گرسنگی حدود یک میلیارد و 2 دهم میلیارد انسان در جهان شده است.

 

 

 

 

نظرات پرامتیاز کاربران عصرایران

 

 


از بس ملت نفت خوردن سیر شدن.
لطفا انقدر نفت نیارید سر سفره مردم مسموم میشن. یکمی هم گازوییل و سایر فرآورده ها رو بیارید ملت بزنن تو رگ

.

.

.

 

 



دم خروس یا قسم حضرت عباس ؟؟؟؟ کدومشو باور کنیم ؟

 

 

راست می گوید در محله و فامیل ما و در میان شرکای بابا جونم در کارخانه شان حتی یک فقیر هم وجود ندارد.
کیانوش از محله نیاوران در شمال تهران

 

 

دنیای دیگه ای هم هست که باید همه پاسخگو باشند آقای (دکتر) رحیمی.

 

 

دقت کردین صداوسیما هیچ وقت این بخش از سخنرانی های این عزیزان( اینکه هیچکس گرسنه در ایران سر بر بالین نمیگذارد) رو پوشش نمیده؟

 

 

حضرتعالی هیچوقت فقیر نمی بینی چون همه اش در بین اغنیا هستی.
راست می گویند که سیر از گرسنه خبر ندارد

 

 

راست میگه من دیشب خواب دیدم در یک رستوران درجه یک بالای شهرم و دارم چلوکباب مخصوص و.... میخورم ولی متاسفانه هنوز سیر نشدم که مامانم منو برای نماز بیدار کرد. حیف!!!!!

 

 

لطفا بنویسید پنجاه هزارتومان و بخوانید پنج هزارتومان چون واقعا ارزش پول خیلی پائین اومده

 

 

با سلام اتفاقا من و همسرم هردو فرهنگی هستیم با بالای 25 سال سابقه ولی به خدا زیر خط فقر هستیم و فکر می کنم 99 درصد کارمندان اینجوریند !! این بابا چه جوری و بر چه اساس نظریه پردازی میکنه الله واعلم!!!


نظر شما چیه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
تاراس دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 08:21 ب.ظ

من پیشنهاد می کنم برای نگران نبودن ایشون در مورد وضع فقیران در کشور های غربی, ما به اونها هم یارانه بدیم! ثواب داره!

سیما دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 10:38 ب.ظ

خیلی عالی بود چرا اینقدر دیر به دیر اپ میکنی

با عرض معضرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد