در تبلیغات مدرن از هر سوژه ی قابل تصوری استفاده میشود؛ از ترکیب عکاسی، دستکاری عکس و گرافیک کامپیوتری با در نظر گرفتن جذابیت و هوشمندانه بودن آن اما با این حال همه آگهیهای تبلیغاتی به یک اندازه جذاب و خلاقانه نیستند و حتی با اینکه کمپانیها در این رابطه سالانه میلیونها دلار خرج تبلیغات میکنند، تنها تعداد کمی از این آگهیها ماندگار میشوند و در یادها میمانند.
وبلاگ خوبی دارین و این مطلبتون خیلی جالب بود...
... لینک این مطلبتون رو هم گذاشتم توی سایت خبرها تا بقیه هم استفاده کنن...
http://www.khabarha.org/links/?ArticleId=4515
شما هم می تونید لینک خبرها و تازه های وبلاگتون رو اینجا بزارین و یا کد لینک اتوماتیک به سایت رو داخل سایتتون بزارین تاهرکس از هر مطلبی خوشش اومد اون رو توی سایت خبرها که یه سایت به اشتراک گزاری هست لینک کنه...
بعد هم امتیاز بقیه به مطلبتون رو ببینین..
مثل سایت بالاترین هست تقریبا ، فقط با این تفاوت که فیلتر نیست و سایتی ایرانی هست .
موفق باشین...