متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

تاثیر عجیب رنگ ها در زندگی

 

 

99go2gfly1tb7eix0pmg.jpg

برای لاغر شدن ، از بشقاب و رومیزی آبی رنگ استفاده کنید. رنگ آبی اشتها را کم می‌کند . 

 

 

 

 

 

 

46y2v6wf29i7cqhsso.jpg

اگر کم خواب هستید وسایل اتاق خواب را به رنگ بنفش درآورید یا از چراغ خواب به رنگ بنفش استفاده کنید. رنگ بنفش آرامش دهنده و خواب‌آور است .

 

qhyekj7r8inmi3h1gwf.jpg

اگر از کم خونی رنج می‌برید، میوه‌های قرمز رنگ مانند گیلاس ، توت فرنگی و گوشت قرمز مصرف کنید

 

f2yau9e76tgrznqslozc.jpg

اگر بی‌حال و حوصله هستید، رنگ نارنجی را انتخاب کنید، هنگام استحمام صبحگاهی از حوله و ابزار نارنجی استفاده کنید، رنگ نارنجی. بی‌حالی شما را از بین می‌برد

 

6hf7qgqt2q74pj2lbd.jpg

اگر مشکلی پیش روی شماست، از رنگ نیلی استفاده کنید، رنگ نیلی کمک می‌کند تا بهتر بیندیشید

 

1lx0j2f1tqjr2ylqufko.jpg

اگر مضطرب هستید و فشار عصبی طاقت شما را بریده است، از رنگ سبز استفاده کنید. رنگ سبز آرامبخش است و فشار خون را کاهش می‌دهد .
 

 

917gmngvd7u5jyo8m910.jpg

افراد افسرده لباس زرد رنگ بپوشند. غذاهای زرد بخورند و رنگ زرد را اطراف خود بجویند. رنگ زرد سطح انرژی را بالا برده و مانع افسردگی می‌شود 

  

نظرات 4 + ارسال نظر
تاراس یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

خیلی خیلی (یعنی خیلی) این پست خوب بود! من اکثرا از رنگ سبز استفاده می کنم! (البته چون رنگ چشمام هست شاید دوسش دارم!)

رنگها همگی زیبا هستن
فقط باید دونست کجا و کی به کار برده بشن

سارا یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 10:36 ب.ظ

مر۳۰ دوست خوبم قبلا اینو شنیده بودم ولی یادآوری آنچه که قبلا شنیدی و فراموش کردی خیلی شیرینه منم به این مباحث روانشناسی خیلی علاقه دارم واقعا هم بعضیاش اثر مثبت داره

خواهش
دقیقا همینطره که شما می فرماین

آغازی دیگر چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 05:16 ب.ظ http://start2.blogsky.com

منم مثل تاراس... ولی در کل می گم از همه رنگها استفاده بشه بهتره

درسته

ناهید کوچولوو سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 10:14 ب.ظ http://mohandes-kocholooo.tk/

من باید یه روز زرد و یه روز بنفش و یه روز نیلی و ..
پبوشم
یعنی من مشکلی دارم

نه متنوع خوبه کلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد