متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

نقاشی های چهار بعدی

 

 

 

 

 

 

  

 

  

 

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 05:01 ب.ظ

مرسی واسه عکسا اولین بار بود نقاشی ۴ بعدی میدم واقعا قشنگه مخصوصا اگه یکیشو تو خونه داشته باشی و بتونی از نزدیک ببینی خیلی بیشتر لذت می بری

خواهش دوست گرامی
شما وب ندارین سارا خانم؟

سارا چهارشنبه 24 فروردین 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

نه ندارم وب درست کردنو بلد نیستم ولی وب خوندنو خیلی دوست دارم مخصوصا اگه مطالب خوبی داشته باشه از میون ای همه وبی هم که هس فقط وب شما رو میخونم و یکی دیگه از دوستامو که به نظرم اونم وبش خوبه
موفق باشی

اگه می خواید راه بیندازید در خدمتم دوست عزیز
فکر می کنم علاقه اتون رو حتما دنبال کنید.

سارا پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام
باشه حتما
ولی فعلا سرم خیلی شلوغه تا آخر اردیبهشت دو تا سمینار درسی دارم واسه ارائه و باید پروپوزال پایان ناممونم تا اوایل خرداد تحویل بدیم هنوز کار خاصی نکردم امتحان میان ترمم دارم واسم دعا کنین
در اولین فرصت که وقتم خالی شد حتما ازتون کمک میگیرم از لطفتون ممنون

درود
بسیار عالیه.
امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید.
راستی کنجکاو شدم بدونم چی می خونید و موضوع پایان نامه اتون چیه

سارا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 04:59 ب.ظ

من مهندسی کشاورزی میخونم موضوع پایان نامم در مورد اثر همزیستی مایکوریزایی بر کارایی عناصر کم مصرف در گیاهانه
نمیدونم رشته شما چیه ولی امیدوارم متوجه شده باشین
ممنونم دوست خوبم
شاد زی

امیدوارم موفق باشی
من کامپیوتر خوندم
الانم دوره های فیلمسازی رو می گذرونم

سارا شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 11:19 ب.ظ

چه جالب
تا حالا فیلمیم ساختین؟
اگه ساختین خوشحال میشم ببینم واسم میل کنین

درود
چندتا مستند گرفتم
اما نه تدوین کردم نه چیزی
دعا کنید چندتا طرح دارم. بتونم فیلمنامه خوبی از توشون در بیارم.
انوقت فیلم ام رو می بینید

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

انشالا
حتما میشه یه کوچولو اعتماد به نفس میخواد که اونم حتما دارین موفق باشی
شاد زی

ممنون
شما هم موفق باشید
به زی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد