متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

شما بگید

 

 

حد و اندازه دروغ و پستی کجاست؟ 

 

تا کجا میشه پیش رفت؟ 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ستاره دریایی یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 12:53 ب.ظ http://starso.blogsky.com

دوروغ چیزیست کثیف
شاید تا حد مرگ ما را ببرد
شاید تا نیستی

آغازی دیگر یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 03:04 ب.ظ http://start2.blogsky.com

فقط سکوت

سارا یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

دروغ وپستی مرزی نداره واسه بعضی آدما
تا ته ته ته تهش میشه رفت
حالا دیگه این بستگی داره که تو چطور بهش نگاه کنی
من آدم دروغ گو زیاد دیدم باورت میشه حتی هم کلاسیم کسی که بهش خیلی نزدیکم ولی گاهی اوقات آدما واسه رسیدن به اون چیزی که میخوان یا رسیدن به جایگاه بالاتری نسبت به تو دروغ میگن تا جایی که وقتی متوجه دروغشون میشی شاخ درمیاری!یعنی واقعا اونی که اینقدر نزدیکه بهت دروغ گفته؟!آره باورش سخته اما هس
حالا من چیکار میکنم ؟!
خیلی خونسرد از کنارش میگذرم برام مهم نیس سعی میکنم یه جوری هضمش کنم و خدارو شکر تونستم

کلا اگه بخوای هر حسی رو تو خودت بپرورونی میتونی
به شرطی که بخوای وباید سعی کنیم حس خوب بودن رو تو خودمون تقویت کنیم حتی در برابر بدها!این طوری خودمون آرامش داریم
و تو دنیای حالا آرامش بهترین چیزه پس هر کاری میتونیم انجام بدیم تا به آرامش برسیم

نگاه خوبیه

شهناز دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 09:40 ق.ظ http://shahanaz69.blogsky.com

salam hale shoma ? webloge khobi darin beheton tabrik migam

درود
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد