متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

سرگذشت جوانان در دهه های 60، 70، 80 (طنز)

 

 

 

پسر دهه 60 :دارم میرم جبهه
پسر دهه 70 :دارم میرم دختر بازی
پسر دهه 80 :دارم میرم بیمارستان سم زدایی 

 


دختر دهه 60 : مرد باید با اخلاق باشه
دختر دهه 70 :مرد باید تحصیلکرده باشه
دختر دهه 80 :مرد باید پولدار باشد 

. 


 

 

 

 

  

 

 
پسر دهه 60 :شریعتی می خواند
پسر دهه 70 :شاملو می خواند
پسر دهه 80 :هری پاتر می خواند

 


دختر دهه 60 :دختر بدون بکارت باید بره بمیره
دختر دهه 70:اشتباه بزرگی کردم خاک تو سرم
دختر دهه 80 : .......


دختر دهه 60 :طلاق بعد از 10 سال آنهم یک در 1000
دختر دهه 70 :طلاق بعد از 5 سال آنهم یک در 100
دختر دهه 80 :طلاق بعد از 6 ماه الی یک سال آنهم یک در5 


پسر دهه 60:خدایا جنگو تموم کن
پسر دهه 70 :خدایا یه خونه خالی برسون
پسر دهه 80 :خدایا برسون یه دومثقال شیره و یه دو سورت شیشه

   

جوان دهه 60 :خدایا آبروی مرا حفظ کن
جوان دهه 70 :خدایا پول منو زیاد کن
جوان دهه 80 :کارت سوخت داری داداش
  

 

 

 


 



پسر دهه 60 :مرگ بر اثر جنگ با عراق
پسر دهه 70 :مرگ بر اثر تصادف با موتور و ماشین
پسر دهه 80 :مرگ بر اثر اور دز و سنکوپ بر اثر استعمال هرویین و ایدز و سوانح رانندگی




دختر دهه 60:امامزاده معصوم ودیگر امامزاده ها را شفیع می کرد دعا و نذر 
می کرد وبالاخره حاجت دل خود را می گرفت
دختر دهه 70 :پیش رمال و دعا نویس می رفت و حاجت خود را طلب می کرد.
دختر دهه 80 :........




پسر دهه 60 :پیکان 54 و مسافر کشی
پسر دهه 70 :پراید و دختر بازی
پسر دهه 80 :پژو و تصادف منجر به فوت

 
نظرات 6 + ارسال نظر
دکتر تاراس جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.fatemehalinezhad.mihanblog.com/

والا من که هنوز تو دهه ی 60-70 گیر کردم!
پول که خوشبختی نمی یاره!

واسه خیلیها شده همین

[ بدون نام ] جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 10:11 ق.ظ

آم... ادامه ی مطلب رو برم ببینم! نظر قبلی فقط مال 2مورد اول بود.

مسعود گل محمدی جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام دوست خوبم . طنز نبود واقعیتو گفتی خیلی خوشحال شدم . پیشنهاد میکنم اقایون وزرات فرهنگ وارشاد این نوشته شما بعنوان بنر درتمام ایران نصب کنند
ممنونم ازشما لطفا شعر حماسه مرا بخوانید بازهم ممنونم

درود بر شما
خوشحالم نظرتون رو جلب کرده
اما متاسفانه نوشته مال خودم نیست

[ بدون نام ] جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام
خداییش 100 رحت به دخترا مگه نه؟

صد رحمت به ...

pashmakoo جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 11:01 ب.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

سلام کامنت قبلی من بوووووووووووووووووووودم بای

باشه همشهری

ستاره شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 09:23 ق.ظ http://shiny-star.blogsky.com

مثل اینکه ما دهه شصتیااوضامون بهتر از بقیست

فرقی نداره
همه نسل سوخته اند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد