متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

حسین پناهی ___ سلام , خداحافظ : بهار 1384-قسمت چهارم

 

 

چشم من و انجیر

 

دیوونه کیه؟

عاقل کیه؟

جوونور کامل کیه؟

واسطه نیار به عزتت خمارم

حوصله هیچ کسی رو ندارم

کفر نمیگم سوال دام 

یک تریلی محال دارم

تازه داره حالیم می شه چیکارم

میچرخم و میچرخونم سیارم

تازه دیدم حرف حسابت منم

طلای نابت منم

تازه دیدم که دل دارم بستمش 

.

 

  

راه دیدم نرفته بود رفتمش

جوانۀ نشکفته را رستمش

ویروس که بود حالیش نبود هستمش

جواب زنده بودنم مرگ نبود! جون شما بود؟

مردن من مردن یک برگ نبود! تو رو به خدا بود؟

اون همه افسانه و افسون ولش؟!!

این دل پر خون ولش؟!!

دلهره گم کردن گدُار مارون ولش؟!

تماشای پرنده ها بالای کارون ولش؟!

خیابونا , سوت زدنا , شپ شپ بارون ولش؟!

دیوونه کیه؟

عاقل کیه؟

جوونور کامل کیه؟

گفتی بیا زندگی خیلی زیباست ! دویدم

چشم فرستادی برام

تا ببینم

که دیدم

پرسیدم این آتش بازی تو آسمون معناش چیه ؟

کنار این جوی روون نعناش چیه؟

این همه راز

این همه رمز

این همه سر و اسرار معماست؟

آوردی حیرونم کنی که چی بشه ؟ نه والله!

مات و پریشونم کنی که چی بشه ؟ نه بالله

پریشونت نبودم ؟

من

حیرونت نبودم؟!

تازه داشتم می فهمیدم که فهم من چقدر کمه!

اتم تو دنیای خودش حریف صد تا رستمه!

گفتی ببند چشماتو وقت رفتنه!

انجیر میخواد دنیا بیاد آهن و فسفرش کمه!

چشمای من آهن انجیر شدن!

حلقه ای از حلقه زنجیر شدن!

عمو زنجیر باف زنجیرتو بنازم

چشم من و انجیر تو بنازم!

دیوونه کیه؟

عاقل کیه؟

جوونور کامل کیه؟

سلام , خداحافظ

سلام , خداحافظ

چیزی تازه اگر یافتید

بر این دو اضافه کنید

تا بل

باز شود این در گم شده بر دیوار....  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
pashmakoo جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

مهریارو عشقهههههههههههههه

مخلصیم متولد ماه مهر

pashmakoo جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 12:46 ق.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

همشهری ما بخوایم نامه هارو بخونیم باید کیو ببینیم!؟؟؟

کدوم نامه ها؟

ساقی - یسنا جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 07:07 ب.ظ http://ghasedak100.blogfa.com/


عاشق خدام چون تنها کسیه که فریادم اذیتش نمیکنه

عاشق خدام چون تنها کسیه که بهم نمیگه بسه خسته شدم

عاشق خدام چون تنها کسیه که مطمئنم منو بخاطر همینی که هستم میخواد

عاشق خدام چون تنها کسیه که مطمئنم بهم هیچ وقت پشت نمیکنه

عاشق خدام چون تنها کسیه که وقتی میگم تنهام سریع خودشو بهم میرسونه

عاشق خدام چون تنها کسیه که همیشه بهم لبخند میزنه


عاشق خدام چون تنها کسیه که همیشه برام وقت داره

عاشق خدام چون تنها کسیه که بهم پناه میده

عاشق خدام چون تنها کسیه که همیشه حواسش بهم

بوده عاشق خدام چون اجازه داده عاشقش باشم


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد