متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

چراغ قرمز

  

  " لئون" قهرمانی که به راستی روی می آورد و رستگار می شود، چراغ قرمز قهرمانی که کلاهبرداری می کند و پول در می آورد. 

 

"کدام شرافتمندانه است"

 

راجع به فیلم "چراغ قرمز" نظر خاصی ندارم که بگویم. اواسط فیلم سالن سینما را ترک کردم و دیدنش را به لقایش بخشیدم. 

آخر توهین تا این اندازه به تماشگر واقعا نوبر است. 

خدا به داد فرهنگ و هنر این "سینما" برسد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 08:18 ق.ظ http://shiny-star.blogsky.com

چند وقت پیش هم من فیلم بعد از ظهر سگی و رفتم سینما
واقعا فاجعه بودم فقط به خاطر دوستانی که باهاشون سینما رفته بودم سالن و ترک نکردم

آره حق داشتی
اونم افتضاح بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد