متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

متولد مهر (دخمه ای برای همدلی)

"خرد" از آن کسی است که بیاندیشد.

اس ام اس های جالب (1)

 

 

 عکس   اس ام اس های 
عاشقانه

جدید و دسته اول

 

 

خوشبختی من پیدا کردن تو از میان اینهمه ضمیر بود . . .

.

.

.

بیادت هستم حتی اگر قرار باشد ، شبی بی چراغ

در حسرت یافتنت تمام کوچه ها را قدم بزنم . . .

.

.

.

عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم ؟ /  مهرت به سرای من بخوابد چه کنم ؟

یکدم به سوال من جوابی بده دوست / روزی که دلم تو را بخواهد چه کنم . . . ؟

.

.

.

*۱۴۰* I love You # !

اینم شارژ رفاقت ما !

کادوی قلب مهربونت !

.

.

.

کلاغ ها گرچه سیاهند و آوازشان خوش نیست

اما آنقدر با وفایند که شاخه های خشک درختان را در فصل سرد زمستان

تنها نمیگذارند . . .

.

.

.

برای محبت هایی که عمیقند ، ندیدن و نبودن هرگز بهانه ی از یاد بردن نیست . . .

   

 

.

.

.

رابطه ها زمانی زیبا می شوند که برای یاد کردن هیچ دلیلی به جز دلتنگی نباشد . . .

.

.

.

اگر خطا نکنم عطر ، عطر یار من است / کدام دسته گل امروز بر مزار من است

تو قرص ماهی و من برکه ای که می خشکد / خود این خلاصه ی غم های روزگار من است . . .

.

.

.

روزهایی که بی تو می گذرد / گرچه با یاد توست ثانیه هاش

آرزو باز می کشد فریاد / در کنار تو می گذشت ای کاش . . .

.

.

.

ابرها به آسمان تکیه می کنند ، درختان به زمین و انسانها به مهربانی یکدیگر . . .

.

.

.

ویران شد از نگاهت بنای استوار دلم ، حالا تو تنها ستون این ویرانه ای . . .

.

.

.

من برگ تو هم عابری و عشق قدمهایت / دل میبری و میگذری ، ای جانم به فدایت . . .

.

.

.

وقتی قدرت عشق بر عشق به قدرت غلبه کند ، دنیا طعم صلح را می چشد . . .

.

.

.

دیشب از دوری تو مرغ دلم پر می زد ، تا دم صبح فقط یاد تو در دل می زد . . .

.

.

.

در کاخ مجلل خبر از عشق مجو ، که سعادت همه در کلبه ی درویشان است . . .

 

 

 

اس ام اس پرسشی و معمایی
 

 

اگر میتونستی از هرکسی یه صفت برای خودت برداری

از من چی برمیداشتی !؟

واسه همه بفرست جواب های جالبی میگیری

ولی اول جواب من رو بده !

.

.

.

اگر خودکار بهت بدن که اندازه یه جمله جوهر داشته باشه

چی باهاش مینوشتی ؟

.

.

.

مردی با زنی در خیابان راه میرفتند

یکی سوال کرد که چه نسبتی با هم دارید ؟

مرد گفت : مادر شوهر این زن ، با مادر زن من ، دختر و مادر هستند

نسبت این مرد و زن چیست !؟

(جواب : مرد با عروس خود راه میرفته )

منتها شما جواب رو برای دوستتون نفرستید

بذارید توی خماری بمونه !

.

.

.

اگر توی یک کشتی باشی و ۵ تا حیوون داشته باشی

گاو ، گوسفند ، پلنگ ، اسب ، جوجه

طوفان میشه مجبوری ۴ تاشون رو بندازی تو دریا ، کدوم رو نگه میداری ؟

پلنگ = غرورت

گوسفند = خانوادت

گاو = مال و درایی

جوجه = بچه ات

اسب = عشقت

.

.

.

اگر یک روزی قرار باشه که دیگه منو نبینی

آخرین حرفی که بهم میزنی چیه ؟

فقط یک جمله باشه

.

.

.

اگر بتونی از صفات یا عادت بد من چیزی رو حذف کنی

چی رو انتخاب میکردی !؟

(بدون رو دروباسی بگو !)

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 08:30 ب.ظ


اگر تمام ابران آسمان ببارند گلهای قالی جوانه نمی زنند، این قانون زیر پا ماندن است.

مجتبی چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:13 ب.ظ http://motavald-mehr.blogsky.com

کاش گلهای فرشی بودم تا با " نمی" هم جوانه می زدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد